Regulamin sklepu internetowego Lipss
- Pojęcia i definicje.
1.1. Regulamin – niniejszy Regulamin. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest pod następującym linkiem: https://lipss.pl/pl/oferta-ubliczna/. Dokonywanie jakichkolwiek czynności na Stronie oznacza bezwarunkową akceptację Regulaminu przez Konsumenta.
1.2. Sprzedawca – LIPSS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (00-695 Warszawa ul. Nowogrodzka 50/54 lok.515, Polska , NIP 7011266432, REGON: 542059841). Sprzedawca jest jednocześnie właścicielem i administratorem Strony internetowej.
1.3. Cena – wartość określoną w jednostce pieniężnej w złotych polskich (PLN), którą trzeba zapłacić Sprzedawcy za Towar. Ceny podane na Stronie Internetowej są cenami brutto (z uwzględnieniem podatku VAT).
1.4. Formularz rejestracyjny – formularz, który jest dostępny na Stronie internetowej i który umożliwia Konsumentowi założenie Konta.
1.5. Konsument – osoba będąca konsumentem, z którą może zostać zawarta Umowa w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej.
1.6. Konto – indywidualne konto Konsumenta, za pośrednictwem którego Sprzedawca gromadzi udostępnione przez Konsumenta dane oraz dokonuje sprzedaży Towarów. Za pośrednictwem Konta Konsument może:
– złożyć Zamówienie, dokonać zakupu Towarów i zawrzeć Umowę;
– skorzystać z prawa do zwrotu lub wymiany Towarów zgodnie z warunkami Regulaminu.
1.7. Koszyk – elektroniczny koszyk na Stronie internetowej, w którym Konsument przegląda lub edytuje dane dotyczące Towaru, a w razie potrzeby składa Zamówienie i zawiera Umowę.
1.8. Polityka prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych. Pełny tekst Polityki prywatności dostępny jest pod następującym linkiem: https://lipss.pl/pl/privacy/ . Dokonywanie jakiejkolwiek czynności na Stronie Internetowej powoduje, że Konsument bezwarunkowo wyraża zgodę na Politykę prywatności, w szczególności zgoda taka może być realizowana poprzez założenie Konta przez Konsumenta, wypełnienie Formularza rejestracyjnego, dokonanie zakupu Towarów itp.
1.9. „Produkty kosmetyczne” (towary) – dostępne na Stronie internetowej rzeczy ruchome z kategorii towarów, które Konsument może nabyć zgodnie z Regulaminem, a mianowicie: kosmetyki dekoracyjne, produkty do makijażu ust oraz inne produkty kosmetyczne.
1.10. Strona internetowa – https://lipss.pl/ . Za pośrednictwem Strony internetowej Sprzedawca sprzedaje Konsumentom Towary, przekazuje informacje o promocjach, Towarach, zamieszcza stosowną dokumentację regulującą stosunki z Konsumentem itp.
1.11. Umowa – umowa zawierana na odległość zgodnie z art. 2 ust. 1 i 2. Ustawy Rzeczypospolitej Polskiej o prawach konsumenta, której przedmiotem jest sprzedaż Towaru na rzecz Konsumenta. Umowę uważa się za zawartą z chwilą dokonania przez Konsumenta zapłaty za Towar i przesłania Konsumentowi potwierdzenia w trybie określonym w niniejszym Regulaminie.
1.12. Zamówienie – zgłoszenie przez Konsumenta chęci zakupu Towarów za pośrednictwem Strony internetowej. Składając Zamówienie, Konsument musi podać następujące informacje:
– nazwisko i imię;
– dane dotyczące Towaru;
– numer telefonu;
– adres poczty elektronicznej;
– pełny adres dostawy Towaru.
Celem złożenia Zamówienia jest nabycie Towaru od Sprzedawcy, jak również zawarcie Umowy. Zamówienie może zostać złożone za pośrednictwem Konta lub w inny sposób określony w Regulaminie. Koniecznym warunkiem zakupu Towaru jest zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności, a także ich zaakceptowanie przez Konsumenta.
- Postanowienia ogólne.
2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady składania Zamówień, sprzedaży/zwrotu Towarów, a także inne warunki.
- Zakładanie konta.
3.1. Rejestracja i zakładanie Konta jest dokonywane poprzez wypełnienie przez Konsumenta Formularza rejestracyjnego. Wypełniając Formularz rejestracyjny należy obowiązkowo podać:
– nazwisko i imię Konsumenta;
– adres poczty elektronicznej Konsumenta;
– numer telefonu Konsumenta;
– kraj pobytu Konsumenta;
– datę urodzenia Konsumenta (opcjonalnie);
– adres miejsca zamieszkania (dostawy) Towaru wraz z kodem pocztowym;
– inne dodatkowe informacje (według uznania Konsumenta).
Logowanie do Konta jest dokonywane poprzez podanie loginu i hasła.
3.2. Warunkiem zakończenia procesu zakładania Konta przez Konsumenta jest zapoznanie się z postanowieniami Polityki prywatności oraz niniejszego Regulaminu. Koniecznym warunkiem dokończenia rejestracji (utworzenia) Konta jest akceptacja przez Konsumenta Polityki prywatności oraz niniejszego Regulaminu.
3.3. Konsument jest zobowiązany do nieujawniania osobom trzecim loginu i hasła, które jest wymagane do zalogowania się do Konta. Konsument ponosi odpowiedzialność za logowanie do Konta przez osoby trzecie w przypadku ujawnienia loginu lub hasła.
3.4. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w celu założenia Konta konieczne jest podanie jego danych osobowych i zapewnienie ich poprawności.
3.5. W każdej chwili, o dowolnej porze doby, bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, Konsument może usunąć swoje Konto. W przypadku usunięcia Konta usunięte zostaną wszystkie dane, z wyjątkiem danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, zapytań, wniosków lub propozycji. Dane Konsumenta zawarte w dokumentach podatkowych Sprzedawcy i dokumentach z nimi związanych będą przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego Rzeczypospolitej Polskiej.
- Techniczne aspekty korzystania ze Strony internetowej.
4.1. Celem zapewnienia właściwego funkcjonowania Strony Internetowej, w tym przeglądania dostępnych Towarów, usług, składania Zamówień itp, wymagane są:
а) urządzenie mobilne, komputer lub tablet z dostępem do Internetu;
б) aktywne konto poczty elektronicznej;
в) włączenie plików cookies zgodnie z informacjami zamieszczonymi w Polityce prywatności;
г) numer telefonu komórkowego.
4.2. Niniejszym Sprzedawca zastrzega, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może powodować ryzyko pozyskania i zmiany danych Konsumenta przez osoby nieuprawnione, w związku z czym należy podjąć odpowiednie środki w celu zminimalizowania powyższego ryzyka. Konsument powinien w szczególności korzystać z programów antywirusowych i chroniących tożsamość użytkowników Internetu. Sprzedawca nigdy nie wymaga od Konsumenta podania w jakiejkolwiek formie hasła do Konta Konsumenta.
4.3. Konsument przyjmuje do wiadomości, że odmowa akceptacji postanowień Polityki prywatności lub niniejszego Regulaminu może pociągnąć za sobą ograniczenia w zakupie Towarów przez Konsumenta oraz w realizacji innych praw wynikających z niniejszego Regulaminu.
- Zawarcie Umowy.
5.1. Do złożenia Zamówienia i zakupu Towarów (zawarcia Umowy) na Stronie internetowej nie jest konieczne zakładanie Konta.
5.2. Złożenie Zamówienia – to wyrażenie przez Konsumenta woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży Towaru.
5.3. Celem złożenia Zamówienia, Konsument powinien (bez zakładania Konta):
– wejść na Stronę Internetową;
– wybrać Towar z podanego asortymentu, który pasuje cenowo i wybrać „Dodać do Koszyka”;
– wybrać „Przejść do złożenia zamówienia”;
– podać nazwisko i imię;
– podać adres poczty elektronicznej i numer telefonu;
– podać informacje dotyczące adresu dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
– wybrać jedną z dostępnych sposobów płatności za Towar (zawarcie Umowy);
– dokończyć złożenie Zamówienia.
5.4. Celem złożenia Zamówienia, Konsument powinien (bez zakładania Konta przy użyciu adresu poczty elektronicznej):
– wejść na Stronę internetową;
– wybrać Towar z podanego asortymentu, który będzie pasował cenowo i swoje dane:
1) nazwisko i imię;
2) adres poczty elektronicznej i numer telefonu;
3) adres dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
4) wybrać jedną z dostępnych sposobów płatności za Towar (zawarcie Umowy).
5) dokończyć złożenie Zamówienia.
5.5. Celem złożenia Zamówienia, Konsument powinien (wraz z utworzeniem Konta):
– wejść na Stronę internetową;
– założyć lub zalogować się do swojego Konta, wprowadzając nazwę użytkownika i hasło;
– wybrać Towar z podanego asortymentu, który pasuje do Ceny i wybrać opcję „Dodać do koszyka”;
– wybrać „Przejść do złożenia zamówienia”;
– podać informacje dotyczące adresu dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i/lub innych krajów wskazanych pod poniższym linkiem: https://lipss.pl/delivery-payment wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności za Towar (zawarcie Umowy);
– dokończyć złożenie Zamówienia.
5.6. Przed przystąpieniem do dokończenia Zamówienia, Sprzedawca określa całkowity koszt Towaru, który Konsument zamierza nabyć oraz czas dostawy Towaru. Czas dostawy Towaru może ulegać zmianie w zależności od warunków atmosferycznych lub innych czynników mogących mieć wpływ na czas dostawy.
5.7. Po złożeniu Zamówienia i dokonaniu płatności za Towar przez Konsumenta (zawarciu Umowy), Sprzedawca potwierdza i powiadamia Konsumenta o wysłaniu Towaru. Potwierdzenie następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Konsumenta w trakcie składania Zamówienia. Potwierdzenie wskazuje asortyment Towarów, ich koszt, czas dostawy oraz inne dane dotyczące Towarów.
5.8. Sprzedający przysługuje prawo do częściowej lub całkowitej odmowy sprzedaży Towaru Konsumentowi i zawarcia Umowy, w przypadku gdy:
– Sprzedawca nie dysponuje w danym momencie wymaganym Towarem;
– Konsument nie podał informacji o adresie dostawy Towaru;
– Adres dostawy znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;
– Konsument nie podał swojego nazwiska i imienia;
– Konsument nie podał swojego adresu poczty elektronicznej i numeru telefonu;
– Sprzedawca przez dwa kolejne dni robocze próbował skontaktować się z Konsumentem na podany przez niego adres poczty elektronicznej lub numer telefonu w celu wyjaśnienia danych, ale żadna odpowiedź nie została otrzymana.
5.9. Zamieszczone na Stronie Internetowej przy Towarze ceny są cenami brutto i nie zawierają informacji o kosztach dostawy Towaru do Konsumenta oraz jakichkolwiek innych kosztach, które Konsument będzie zobowiązany ponieść w związku z nabyciem Towaru i zawarciem Umowy. Sprzedawca nie ponosi również kosztów odprawy celnej Towaru w przypadku dostarczenia Towaru spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizacji Cen Towarów dostępnych na Stronie Internetowej, przy czym cena obowiązująca w chwili złożenia Zamówienia pozostaje niezmienna dla Konsumenta.
- Procedura dokonywania płatności.
6.1. Więcej informacji na temat akceptowanych sposobów płatności można znaleźć pod następującym linkiem https://lipss.pl/delivery-payment
6.2. Celem złożenia Zamówienia i zapłaty za Towar drogą internetową, Konsument powinien dysponować wymaganą kwotą środków na karcie bankowej, uwzględniającą koszt dostawy do Konsumenta.
6.3. Konsument wyraża zgodę na wystawianie przez Sprzedawcę paragonów/faktur w formie elektronicznej w formacie pdf, które stanowią potwierdzenie dokonania zapłaty za Towar i zawarcia Umowy. Takie elektroniczne paragony/faktury są wysyłane na adres poczty elektronicznej podany przez Konsumenta podczas składania Zamówienia.
- Dostawa Towaru
7.1. Dostawa towaru do Konsumenta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odbywa się za pośrednictwem następujących firm kurierskich: https://lipss.pl/delivery-payment . Jednocześnie Konsument przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że każda jednostka Towaru może zostać dostarczona w różnych godzinach i dniach. Konsument otrzyma odrębne potwierdzenie dla każdej lub kilku przesyłek Towaru.
7.2. Zakupiony za pośrednictwem Strony internetowej towar nie może zostać odebrany stacjonarnie (w sklepie, przedstawicielstwie, biurze, oddziale itp. Sprzedawcy).
7.3. Podczas faktycznego przekazania Towaru Konsumentowi, jest on zobowiązany do przyjęcia i sprawdzenia Towaru. Konsument w przypadku stwierdzenia wad, braków, niedoborów itp. ma prawo sporządzić odpowiedni protokół z przedstawicielem firmy kurierskiej i/lub odmówić odbioru Towaru.
7.4. Koszty dostawy Towaru ponosi Konsument, zgodnie z informacją przedstawioną podczas składania zamówienia.
W przypadku nieudanej próby dostarczenia Towaru z przyczyn leżących po stronie Konsumenta (np. brak odbioru przesyłki pomimo wcześniejszego powiadomienia), Konsument może zostać obciążony kosztami ponownego dostarczenia Towaru.
- Wymiana i zwrot towarów.
8.1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Konsumentowi Towaru, który może być używany do celów przewidzianych dla towarów podobnego rodzaju, chyba że Konsument wiedział o następujących wadach.
8.2. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
Zwrot środków następuje w tej samej formie płatności, jakiej użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inną formę.
Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę).
8.2.1. Konsument przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Towar może zostać zwrócony Sprzedawcy w taki sam sposób, w jaki został ostatnio wysłany do Konsumenta.
8.3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (usługi kurierskie, opakowanie, opłaty celne itp.) w przypadku przewidzianym w pkt 8.2. Regulaminu pokrywa Konsument na własny koszt.
8.4. Sprzedawca zobowiązany jest do uznania reklamacji zgodnie z pkt 8.2. Regulaminu i zwrócenia faktycznego kosztu Towaru, pod warunkiem, że Konsument zwróci, a Sprzedawca otrzyma Towar. Dokonanie zwrotu kosztów następuje po sprawdzeniu Towaru przez Sprzedawcę i w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru przez Sprzedawcę. Sprzedający przysługuje prawo odmowy zadośćuczynienia prawu Konsumenta wynikającemu z pkt 8.2. Regulaminu, jeżeli odesłał on (zwrócił) do Sprzedawcy inny Towar niż zadeklarowany do zwrotu, a także jeżeli Towar nie odpowiada przedstawionemu do sprzedaży.
8.5. Konsument nie może skorzystać z prawa, przewidzianego w pkt 8.2. Regulaminu w przypadku, gdy:
– Konsument wyraził zgodę na otrzymanie Towaru wybrakowanego, używanego, którego termin przydatności do spożycia wkrótce upływa. Z zasady tego rodzaju Towary są sprzedawane po niższej (promocyjnej) Cenie niż podobne Towary nieposiadające wad i nieużywane;
– Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub towar o krótkim terminie przydatności do zastosowania;
– Towar jest dostarczany Konsumentowi w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Konsumentowi;
– Towar był używany niezgodnie z jego instrukcją;
– Towar nie odpowiada przedstawionemu wyglądowi lub uszkodzone przez Konsumentom;
– Naruszono warunki powiadomienia zgodnie z pkt 8.6 Regulaminu;
– W innych przypadkach przewidzianych przez obowiązujące w Rzeczypospolitej Polskiej przepisy prawa.
8.6. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta wad (usterek) Towaru, Konsument może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w ciągu 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru, chyba że termin przydatności do użycia Towaru jest krótszy. W takim przypadku Nabywcy przysługuje prawo do:
– wymiany Towaru na podobny lub obniżenia jego wartości;
– zwrotu Towaru Sprzedawcy i zwrotu pieniędzy Konsumentowi;
– usunięcia wad Towaru.
8.6.1. Konsument akceptuje i rozumie, że Towar może zostać zwrócony Sprzedawcy w taki sam sposób, w jaki został ostatnio wysłany do Konsumenta. Zwrot Towaru do sklepu, oddziału, biura lub przedstawicielstwa Sprzedawcy jest niemożliwy.
8.7. Koszt wymiany wadliwych Towarów zgodnie z pkt 8.6. Umowy ponosi Sprzedawca.
8.8. Sprzedawca zobowiązuje się do spełnienia wymogu przewidzianego w pkt 8.6. Regulaminu w rozsądnym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca zobowiązuje się do zaspokojenia roszczenia i/lub zwrotu Konsumentowi należności w przypadkach przewidzianych w pkt 8.6. Regulaminu, pod warunkiem, że Konsument zwróci Towar, a Sprzedawca go otrzyma. Taki zwrot pieniężny/wymiana/usunięcie wad Towaru nastąpi po jego sprawdzeniu i w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru przez Sprzedawcę od Konsumenta. Sprzedawca ma prawo odmówić spełnienia uprawnienia Konsumenta wynikającego z pkt 8.6. Regulaminu, jeżeli odesłał on (zwrócił) Sprzedawcy inny Produkt niż zadeklarowany do zwrotu lub wymiany.
8.9. Sprzedawca może odmówić spełnienia jednego z uprawnień Konsumenta przewidzianych w pkt 8.6. Regulaminu, w przypadku gdy wyeliminowanie wad Towaru jest ekonomicznie niepraktyczne, a dostarczenie Konsumentowi podobnego Towaru jest ekonomicznie wykonalne. Sprzedawca może również odmówić wymiany Towaru, jeżeli w magazynie Sprzedawcy nie ma takiego Towaru.
8.10. Celem skorzystania z prawa przewidzianego w pkt 8.2. i pkt 8.6. Regulaminu, Konsument powinien złożyć odpowiedni wniosek (żądanie) do Sprzedawcy:
– wysyłając wiadomość na następujący adres poczty elektronicznej: hello@lipss.pl i dostarcz wypełniony dokument
8.11. Wniosek przewidziany w pkt 8.10 Regulaminu musi obowiązkowo zawierać:
8.11.1. w przypadku, przewidzianym w pkt 8.6. Regulaminu:
– nazwisko i imię Konsumenta;
– numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej Konsumenta;
– datę wykrycia wady Towaru;
– nagranie wideo i/lub zdjęcie Towaru;
– dowód zakupu Towaru od Sprzedawcy;
– krótki opis okoliczności.
8.11.2. w przypadku, przewidzianym w pkt 8.2. Regulaminu:
– nazwisko i imię Konsumenta;
– numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej Konsumenta;
– dowód zakupu Towaru od Sprzedawcy;
– nagranie wideo i/lub zdjęcie Towaru;
– krótki opis okoliczności.
8.12. Sprzedawca zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na wniosek (żądanie) Konsumenta, złożony zgodnie z pkt 8.2. i 8.6. Regulaminu, w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że żądanie uznaje się za spełnione.
- Przedprocesowe (pozasądowe) rozpatrywanie reklamacji.
9.1. Więcej informacji na temat możliwości skorzystania przez Konsumenta z przedsądowego (pozasądowego) sposobu rozpatrywania reklamacji znajduje się na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów. Link do strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/.
9.2. Konsumentowi przysługują następujące prawa w celu rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedawcą:
– zwrócenie się do właściwego miejscowo sądu powszechnego zgodnie z art. 37 Ustawy „O Inspekcji Handlowej”;
– zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zgodnie z art. 36 Ustawy „O Inspekcji Handlowej”.
9.3. Konsument może skorzystać z bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
9.4. 9.4. W celu polubownego rozstrzygnięcia sporu Konsument może skorzystać z dostępnych w Polsce pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (ADR – Alternative Dispute Resolution), w szczególności poprzez złożenie wniosku do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Informacje o dostępnych formach ADR znajdują się pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl.
Platforma ODR prowadzona przez Komisję Europejską została zamknięta 20 lipca 2025 r.
- Ochrona danych osobowych
10.1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne pod następującym linkiem: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/data-protection/data-protection-gdpr/index_pl.htm
- Postanowienia końcowe
11.1. Postanowienia niniejszego Regulaminu są dostępne dla każdego bezpłatnie i bez ograniczeń czasowych.
11.2. Zmiana Regulaminu może nastąpić w następujących przypadkach:
– dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa;
– zmiana zasad funkcjonowania Strony internetowej i sprzedaży Towarów (zawarcia Umowy);
– zmiana procedury płatności, dostawy lub zwrotu Towaru;
– zmiana w funkcjonowaniu Strony internetowej, która jest niezbędna do zachowania bezpieczeństwa.
11.3. O zmianach Regulaminu zostanie poinformowany każdy Konsument posiadający Konto poprzez wysłanie wiadomości na podany poprzednio Sprzedawcy adres poczty elektronicznej. Powiadomienia takie będą wysyłane nie później niż na 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian Regulaminu. W przypadku, gdy Konsument nie akceptuje nowych zmian, ma prawo odmówić ich przyjęcia. W takim przypadku Konsument rozumie, że taka odmowa może skutkować ograniczeniem lub odmową przez Sprzedawcę korzystania z Serwisu lub zakupu Towarów (zawarcia Umowy).
11.4. Konsument zobowiązany jest do korzystania z Strony internetowej w sposób zgodny z wymogami prawa, dobrymi obyczajami oraz do nierozpowszechniania treści o charakterze bezprawnym. W przypadku naruszenia tej klauzuli Sprzedawca ma prawo ograniczyć lub zablokować dostęp do Serwisu, a także odmówić sprzedaży Towaru.
11.5. Niniejszym Regulaminem Sprzedawca informuje Konsumenta, że wszystkie dostępne na Stronie internetowej treści stanowią utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innych przepisów Unii Europejskiej. Jednocześnie Sprzedawca informuje Konsumenta, że rozpowszechnianie treści przez Konsumenta bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw własności intelektualnej Sprzedawcy i może prowadzić do odpowiedzialności przewidzianej w obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisach prawa oraz innych przepisach Unii Europejskiej.
11.6. Niniejszy Regulamin podlega obowiązującemu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawu oraz innym aktom prawnym Unii Europejskiej.